Ondernemen écht op jouw manier - ken je ondernemerstype

Maak ondernemen leuker en makkelijker door gebruik te maken van je ondernemerstype

Gratis online masterclass ondernemerstypes dinsdag 14 december 9-10 uur


Ondernemen is gewoon simpel. Je hebt een product of dienst en dat verkoop je. Alleen dat wil niet zeggen dat het altijd ook maar makkelijk is. Sterker nog soms valt het gewoon echt wel tegen. Dat je niet goed weet waar je moet beginnen bijvoorbeeld. Of dat je exact doet wat je leert in zo'n, al dan niet gratis, challenge, workshop of webinar en dat het dan bij jou niet lukt.....Of dat het best nog wel lukt maar je er totaal niet blij van wordt......

Dan kun je natuurlijk doorgaan, beetje doormodderen, of de dingen op z'n beloop laten. Dat is natuurlijk niet heel handig en dat weet jij ook wel. Want even heel kort door de bocht, daar maken we geen omzet mee. Of misschien wel omzet maar te weinig.

Als ondernemer 'moet' je nou eenmaal aan de slag met je marketing en je zichtbaarheid. Als niemand weet dat je bestaat is het immers lastig zakendoen. En dan kun je natuurlijk wel iets doen, maar ja hoe weet je nou of dat past bij jou én bij je klanten? En als je doet wat iemand anders doet dan heb je toch vaak het idee dat het bij jou niet helemaal past. Je kunt prima marketing doen op een manier die jouw past én waar je potentiële klanten ook happy van worden. Zonder trucjes, want dat is alleen een goed idee als je bijvoorbeeld Hans Klok bent.

Weet je welk ondernemerstype je bent dan maakt dat ondernemen een stukje makkelijker. Het gaat nog steeds niet vanzelf maar je weet wel welke acties bij jou passen zodat je geen trucjes meer hoeft toe te passen. Maar je weet bijvoorbeeld ook wat voor soort klanten het beste bij je passen.

In de gratis masterclass op dinsdag 14 december van  9 tot 10 uur neem ik je mee in deze types. Deze masterclass is via zoom dus je kunt direct al je vragen stellen. Ik stuur geen replay dus ben je er niet dan is het een typisch gevalletje helaas.....pindakaas.

Je ontdekt dan:

  • Waarom het succes van de een geen garantie is voor jouw succes
  • Waarom je niet heel dol bent op marketing én hoe je het wel leuk kunt maken
  • Wat voor type klanten het beste bij jou passen zodat je salesgesprekken veel effectiever worden
  • Waar je op moet letten als je complimentjes krijgt zodat je hier bijvoorbeeld in je marketing je voordeel mee kunt doen

En het mooie: ik doe geen upsell. Al mag je daarna natuurlijk best iets bij me kopen daar doe ik echt niet moeilijk over.


Doe je mee? Aanmelden kan door op de onderstaande gele knop te klikken.